woensdag 22 mei 2013

Bloem

Ik kon het niet laten om dit papier Creped Filter Paper aan te schaffen. Dat heb je wel eens dan koop je wat het licht een tijdje op de plank omdat je niet weet wat je er mee zou doen en dan ineens zie je het. Nou dit wist ik deze keer wel maar ik wist niet hoe en ja hoor daar kwam het met een Sponge Dauber. Ik heb hier onder wat foto's staan om het een beetje uit te leggen. Ik was een beetje van nou dat word niks maar ik vind het resultaat echt heel mooi geworden.
Dit heb je nodig:
Sponge Daubers (102892)
Creped Filter Paper (129393)
Punch 7/8" (2,2 cm) Scallop Circle (129404)
1/8" (3,2 cm) Mini Brads (122941) silver
en inkt naar keuze.
Je begint met 8 witte scallop circles uit te ponsen. Je legt ze op elkaar en maakt een gaatje in het midden.

Met een Sponge Dauber beïnkt je de randen van de bloem. Nu maak je de bloemen aan elkaar vast met een split pennetje. Als je dat hebt gedaan maak je er een propje tot het helemaal gekreukt is. Dan maak je de bloem 1 voor 1 voorzichtig open en zo ver als je zelf mooi vind. Nu is je bloem af en hier onder zie je mijn creatie.

Bij deze heb ik de eerste 2 met Daffodil Delight gedaan. De ander 6 met Melon Mambo.

Maar je kan er ook voor kiezen om hem in 1 kleur te maken.
Heel veel plezier er mee ik vond het wel erg leuk om te doen.

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de leuke workshop, het was hartstikke gezellig en leerzaam. Het genoten van mijn grote vriend Thijs. Heerlijk om met hem te knutselen.
    Knuffels Remie

    BeantwoordenVerwijderen