vrijdag 18 juli 2014

Vived vases



Ik vind dit zo een leuk idee het is een heel simpel kaartje maar zit niet een twee drie in elkaar. Eerst moet je de stempel met de stamp-a-ma-jig op het witte papier achter elkaar en onder elkaar stempelen. Toen heb ik de fotofilm framelit geplaatst waar ik hem wil hebben en afgetekend met een potlood. Zo kon ik precies zien wat ik wou in kleuren. Ook wel spotlight genoemd heel leuk en ga ik zeker nog op andere stempels toepassen. Oh ja ik was een beetje ongeduldig dus had ik de stiften van mijn zoontje gebruikt om in te kleuren en die waren dan ook al aardig opgedroogd dus schrik niet het zijn niet de blendabilities/markers. Volgende keer toch maar even naar boven lopen om de stiften te pakken.                                                                     Heel veel knutsel plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten