woensdag 29 oktober 2014

Een leuke verjaardagskaart



Wat gaat de tijd toch snel zeg. Ik heb eindelijk weer wat tijd op wat leuke kaartjes te maken en mijn blog weer wat te vullen. Zoals je op de foto ziet we zijn op vakantie geweest (Gran Canaria)
het was heerlijk prachtig weer en helemaal niks te hoeven doen heeeeeerlijk. Maar we zijn weer terug en dat is ook wel weer fijn lekker freubelen op de hobbyzolder.
Ik heb een verjaardagskaart gemaakt voor mijn broer zijn vriendin. Het is niet zo heel goed te zien maar er staat een vogeltje op de voorkant en die zegt a little birdy told me. 


Dit is de binnenkant van de kaart en dit vogeltje zegt happy birthday.


Aan de linkerkant zie je de labelkaart waar onze namen op komt te staan. En het kleine envelopje is voor het cadeautje ( wij geven elkaar altijd geld zodat je zelf kan kiezen )
Ik vond het wel een leuk idee voor een kaart is weer eens wat anders. Alles is van Stampin' Up! 
( ook wat spulletjes die retired zijn oepsie sorry)

Heb een superdag ( ondanks het weer)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten