zondag 2 november 2014

Kerstlabels

Als je voor kerst leuke cadeautjes aan elkaar geeft vind ik het ook wel belangrijk dat je het leuk aankleed vandaar deze labeltjes. De eerste was een oefeningetje. Toen ik de smaak te pakken had dacht ik ik maak er een leuk doosje voor dat ik het ook nog cadeau kan doen.




De foto is niet al te best maar boven aan de kerstboom heb ik een klein belletje gemaakt.
Nou hoor ik je denken verkoopt Stampinup' Up! belletjes. Nee ik zal jevertellen hoe ik aan deze ben gekomen bij de Action en vast ook wel andere winkels kan je voor super cheap kerst ornamenten kopen in allerlei vormen en zo ook ijzerdraad vormen van hartjes en klokjes en die hangen ze vol met kleine belletjes knip hem door en hopla je hebt een berg belletjes.

Op de belletjes na alles weer van Stampin' Up!
Hele fijne dag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten