zondag 3 mei 2015

envelopalbum


Ik was laatst bij de Hema waar ik deze enveloppen zag en ik dacht daar kan ik een 
leuk album van maken. En zie hier het begin.



Dit zijn de enveloppen. Ik dacht bermuda bay toen ik ze zag.

Met whisper white heb ik een kaft gemaakt iets groter dan de envelop.

Met de oval framelits heb ik een venster uitgesneden.
Als voorbeeld heb ik een foto van mijn zoon gebruikt.
Dit was met pasen op school. Ik had oortjes en neusjes
uitgeknipt en op stokjes geplakt. De kinderen vonden het prachtig .
En de foto's zijn zo leuk geworden.

Hier zie je hoe de bladzijdes zijn geworden. De enveloppen
zijn gewoon open zodat je de foto er in kan schuiven.
Als raampje heb ik insteekhoesjes gebruikt en op maat
gesneden en achter het ovaal geplakt. Zo blijft de foto mooi.

Ik heb de framelit op een stuk papier geplakt en dit als een template
gebruikt zodat alle raampjes op dezelfde plek zitten.

Hele fijne dag.
Groetjes Nicole.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten