zaterdag 3 oktober 2015

Creatief met wol


Vandaag geen kaart maar ik ben aan de slag gegaan met wat wol. De herfst is er weer en ik dacht
het lijkt me leuk om weer wat herfstig te maken. Ik was wat aan het rond snuffelen en kwam
dit leuke egeltje tegen. Ik ben toen met mijn punchen aan de slag gegaan om een malletje te maken
(zie de foto hier beneden) en ja ik kreeg een leuk egeltje gemaakt. Gauw naar de action en daar wat
leuke dikke wol gescoord want het moet natuurlijk wel snel af zijn.
Ik vind ze leuk geworden de blauwe zijn visjes niet heel goed te zien op de foto maar in het echt wel.







Voor de cirkel in het midden heb ik de 1" punch gebruikt.
De hartjes punchen zijn er niet meer maar kan je wel de
framelits voor gebruiken.


Een hele fijne dag en tot gauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten