donderdag 15 mei 2014

Moederdag

Een beetje laat maar hier alsnog het kaartje wat mijn lieve moeder van mij heeft gekregen voor moederdag. Inmiddels is het designpapier niet leverbaar want dat was van de sale a bration en die is afgelopen. De stempel die ik heb gebruikt was van vorig jaar. Dat is een leuk verhaal ik had dus die van de lente /zomer catalogus gekocht maar helemaal vergeten stom hè nou ja deze is ook nog steeds heel leuk (ik heb nog wel de hartjes gebruikt van die nieuwe set). Ik heb ook de de erg gewilde petit petal punch gebruikt is niet aan te slepen en daarom ook op backorder. Nou mijn moeder vond hem heel mooi en de orchidee die ik erbij gaf ook.



Voor de mensen die het leuk vinden om te horen ik heb voor moederdag een stoomstrijkijzer gekregen en twee mooie potten ( in mijn favoriete kleur blauw) voor op de vensterbank met leuke plantjes er in met witte bloempjes.

                                   Nou ik zou zeggen tot de volgende keer maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten