vrijdag 30 mei 2014

Uit met het oude op naar het nieuwe

Het is dan nu eindelijk zo ver we gaan afscheid nemen van sommige stempels maar wees niet getreurd we krijgen een heleboel mooie dingen er voor terug. 

Neem vlug een kijkje bij deze twee lijsten of er niet nog wat is wat je toch nog graag wil hebben.
Want op is ook echt op. ( itty bitty punch pack  ik zeg vaarwel )

Als je wat ziet stuur me een mailtje en dan hoop ik je blij te maken.

Nou is er ook nog een leuke actie om ook demo te worden. 
Deze hele maand kan je instappen voor €65 en dan mag je voor €70 aan producten uit kiezen.
Super deal zeg ik je.
Je kan ook instappen voor €129 en dan voor €175 aan producten uit kiezen.
Je hebt dan ook de luxe om al uit een lijst met producten te kopen van de nieuwe catalogus (preorder).
En je krijgt ook de nieuwe catalogus bij je bestelling.
Denk je nou dat lijkt me wel wat kijk dan even op mijn blog demonstrator worden of stuur me een mail ik help je graag.


Heel veel plezier met het neuzen in de lijsten.

Retiring Stamps


                                                      Groetjes en tot gauw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten