dinsdag 16 juli 2013

Old Olive



Vandaag heb ik weer eens een tasje voor jullie ik ben zelf helemaal gek van tasje en doosjes en dit keer had ik geen voorbeeld maar heb ik hem zelf ontworpen. Ik zal even uitleggen hoe ik hier op kwam ik was van plan om een doosje te maken waar je kaarten met enveloppen in kan doen voor een cadeautje leek me wel leuk nou ja ik begon er aan en tot mijn ergernis had ik niet goed gemeten en had ik een stuk papier wat in heel veel vouwen was. Nou zeggen ze altijd fouten maken in het knutselen kan niet en jawel ik heb het hergebruikt om dit doos/tasje te maken vandaar het kleine formaat.

Als jullie ook zo`n leuk tasje willen maken hoor ik het graag en maak ik een tutorial van.


In de twee vakjes heb 6 kaartjes van 6 cm x 6 cm gedaan.

Voor op het tasje zit nog een flapje en daar zit een klein boekje
achter. Kan je bv. opschrijven wie je een bedankje wil sturen.


De kaartjes die ik er heb in gedaan zijn bedankjes en heb ik
passend bij het tasje gemaakt.
De  materialen die ik heb gebruikt zijn papier old olive, early espresso, international bazaar (niet leverbaar). Lintjes old olive en early espresso. Klitsluiting is van de hobbywinkel. De stempel is chalk talk en is nieuw erg leuk ik heb de framelits er ook bij dus kan je ze makkelijk uitsnijden.
En ook vandaag weer een pracht dag heerlijk kan niet lang genoeg duren dat mooie weer.
Groetjes en heel veel knutsel plezier.


2 opmerkingen:

  1. weer een leuk tasje en een leuke inhoud ali

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die wil ik ook. Je weet het Remie is gek op tasjes. Wat ben ik blij dat je het "fout"hebt gedaan, ji,ji,ji. Heel mooi moppie leuk idee voor een cadeau. Knuffels Remie

    BeantwoordenVerwijderen