zondag 11 augustus 2013

Een must have

Ik denk dat ik nu iets heb gevonden wat je wel kan zien als een must have (in ieder geval voor mijn).
Gisteren was ik boodschappen aan het doen met mijn zoontje en ja hoor ik was nog niet met 1 voet in de winkel of hij moest plassen (terwijl ik het thuis nog vraag en als antwoord krijg nee hoor en anders hou ik het wel op). Nou moest ik dus van het ene einde van het winkelcentrum naar het andere om bij de HEMA een plas te doen en daar zag ik dit rekje je ziet ze normaal in de winkel en zijn ze in gebruik maar de HEMA verkoopt ze nu in twee maten en ik geloof drie kleuren deze kan negen kaartjes en er is er een met ruimte voor meer kaartjes. De standaard is € 9,95.



Ik heb ook nog snel wat in elkaar gemaakt om wat creatiefs te laten zien want ja daar komen jullie voor om te zien. We hebben over een tijdje weer een bijeenkomst en daar ga ik natuurlijk weer swaps voor maken en dit was al een beetje een idee er voor (het wordt het niet want dat is nog wel een geheimpje).

 
We hebben nu een hele leuke aktie als je drie pakken design papier koopt ktijg je de vierde gratis niet gek toch. Nog een fijne avond en tot gauw.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Goede tip ga morgen meteen naar de Hema, zocht er al lang naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke oplossing om je kaartjes in te doen leuke tip en je kaartje is ook weer leuk ali

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig rekje, leuk om te bewaren zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maar dat het soms toch ergens goed voor is dat je kind moet plassen! Nu heb je er een leuk kaartenrekje aan over gehouden! Leuk hoor! En ook erg leuk wat je in elkaar geknutseld hebt!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen