woensdag 27 maart 2013

Every Egg

Nou dit is echt de laatste paaskaart voor dit jaar dan. Ik had Stampin' Around Handle (102971) gekocht met het wiel Every Egg (124089) en die moest ik toch nog even gebruiken.
Ik  heb gebruikt met de Daffodil Delight (126944) en ook het papier er van (121680). De basis kaart is Whisper White (106550) en is 10 x 15. En zoals je kan zien zit er een venstertje in met paaseitje. Dat is zo makkelijk om te maken. Je bestelt de Circle Treat Cups (116802) en de 1-3/4 Circle Punch.
Je kijkt op je kaart  waar je precies het cupje wil hebben en puncht een cirkel uit waar precies het cupje in past. Dan maak je een een afdek kaartje voor het cupje en daar plak je hem vast. Je gebruikt de Stampin' Dimensionals (104430) om het te verhogen op je kaart en dat er een schuifje tussen past. Je puncht ook een gat in de witte kaart zodat je het snoepje eruit kan halen. Het klinkt misschien een beetje ingewikkeld maar als je naar de foto's kijkt zie je denk ik wel wat ik bedoel. Zo niet vragen staat vrij. Ik heb achter het cupje de stempel van Everybunny (122705) wood, (122707) clear gebruikt.
Het was een heel leuk kaartje om te maken en weer eens iets anders met een paaseitje. Je kan er ook jelly beans in doen dat doe ik normaal altijd.
Groetjes en veel kaart plezier.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee met het cupje. Schattig ook met de stempel van Everybunny.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, erg leuk! Laat je broer even de woordverificatie uitzetten, dat is makkelijker reageren.

    BeantwoordenVerwijderen