vrijdag 22 maart 2013

koekiemonster

Onze zoon Thijs werd in December 3 jaar en daar wou ik iets leuks voor het uitdelen op school maken. En dat is dus koekiemonster geworden. Ik heb het een keer op het internet gezien en vond het zo leuk dat ik het ook wou maken. De meeste leuke ideeën komen toch wel van het internet af.
Ik had alleen toen nog niet zoveel materiaal van Stampin' Up! dus had ik andere gebruikt maar Stampin' Up! heeft ze ook.

Voor  koekiemonster kan je de Scallop Circle Bigz (113468) gebruiken en door de Big Shot Machine (113439) halen met het papier Pacific Point (116202). Voor de pupillen heb je de punch 3/4 Circle (119873) en Basic Black papier (121688) nodig zo ook voor de mond en dan de 2-1/2 Circle (120906) en die knip je door midden Voor de ogen 1-1/4 Circle (119861) en het papier Whisper White (106550). Het koekje is van Crumb Cake (121685) en de 1-3/4 Scallop Circle (119854) en met de achterkant van een potlood met gummetje heb ik met de Chocolate Chip (126979) chocolade stukje gestempeld.
De Pacific Point is 12 1/2 x 25 en dan gevouwen op 12 1/2. Je legt het papier met vouw naar boven op de Die en dan zorg dat de vouw net onder de bovenste 5 schulpjes ligt zodat de vouw niet gesneden wordt. Je plakt alles op elkaar zoals op de foto. Ik heb de koekiemonsters aan de  smoeltjeskoekjes vast geplakt met Sticky Strip (104294). Ik heb deze koekjes genomen omdat Thijs die erg lekker vind maar je kan ook andere nemen. Het was een groot succes bij alle kinderen ze herkende allemaal Koekiemonster mijn missie was geslaagd.
Ik wens iedereen vast een fijn weekend.

1 opmerking:

  1. Leuk dat koekiemonster. ik zal ze eens voor mijn kleinkinderen maken, die zijn ook gek op de smoeltjes. ik word volger. Veel succes als demonstratrice. Groetjes,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen