maandag 25 maart 2013

fijne verassing

Vandaag eens geen kaartje. Ik had vorige week wat spulletjes bestelt en die zij vandaag bezorgt.
Helemaal top kan ik weer hele leuke kaartjes mee maken.


Ik ben het meest blij met de Secret Garden stempelset (129144) en Framelits Secret Garden (129372).
 Kan niet wachten om te beginnen.
Fijne avond groetjes.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie nieuwe spulletjes heb je besteld! Daar kun je een heleboel leuke dingen mee doen, dus ik kijk uit naar je creaties. Ik zag net dat je voorgesteld bent op de site van Miranda, dus ik ben gelijk even een kijkje gaan nemen. En wat maak je mooie dingen! Echt super. Ben gelijk volger geworden van je blog. Word je ook volger van mijn blog? Ik hoop je snel te zien :)
    Lieve groetjes van Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat veel leuke spullen. Ik heb mijn verlanglijst ook al klaar liggen. Nog even sparen en dan ga ik toch ook echt eens bestellen. Veel succes trouwens als demonstratrice. Ik ben volger geworden van je blog zodat ik al je mooie creaties kan zien. Ik ben benieuwd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen