donderdag 21 maart 2013

Paasmandje

En ja hoor ook ik ben gevallen voor al die leuke paasmandjes. Na een paar keer proberen heb ik dan toch een mandje gemaakt waar ik tevreden over ben. En natuurlijk met veel hulp van alle andere creatieve vrouwen en mannen op het internet.

De kleur lag natuurlijk voor de hand Daffodil Delight (121680) voor de accent kleur heb ik Lucky Limeade gebruikt van de In Colors en dan de Designer Paper (122384) en de A4 formaat (124388).
De stempel is uit de serie Every Little Bit (117096) wood, (120558) clear. Ik heb hem ingekleurd met de Aqua Painter (103954) en de kleuren Daffodill Delight (126944) en Pumpkin Pie (126945).
De afmeting van het mandje zie je op het schemaatje wat ik erbij heb gezet. De rondingen heb ik met Corner Punch gemaakt (119871). Van de stempelset  Everybunny (122705) wood, (122707) clear heb ik de tekst gebruikt en gestempeld met StazOn (101406). Zo ook het eendje want dat is een permanente inkt en als je de afbeelding dan inkleurd met de Aqua Painter dan vlekt dat niet je kan deze inkt ook voor Window Sheet (114323) gebruiken dat blijft zitten. De leuke kleine punch is uit de lente/ zomer catalogus en dan helemaal achterin bij de producten van de herfst/ winter catalogus Scallop Cicle Punch (127811). het hengseltje is 17x2. Als je het mandje uitgeknipt hebt en gevouwen dan breng je de middelste flapjes naar binnen en de afgeronde punten plak je hier op vast. Heb je nog vragen over het mandje mail me dan kan ik je vast helpen.


Een hele leuke avond nog groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten