zaterdag 30 maart 2013

swallowtail

Ik heb eindelijk een kaart kunnen maken met mijn nieuwe aanwinst de Swallowtail (1292132) wood, (129216) clear. Ik vind hem zo mooi het is wel een hele grote stempel maar je hoeft hem niet echt helemaal te gebruiken een deel is al erg mooi. Ik heb als basis kaart Whisper White (106550) gebruikt en is 20,2 x 15,5 en gevouwen op 10,1. De Rich Razzleberry (119981) en de maten zijn 9,5 x 14,5 en de Whisper White is 9 x 14. Ik heb de stempel mer Rich Razzleberry (126950) gestempeld en dan twee keer de tweede stempel hem ik een deel van de vleugels afgeknipt om wat 3D gevoel te geven. In de linker bovenkant heb ik een Rhinestone (119246) geplakt en de tekst is nog van de sale-a-bration actie die nu afgelopen is en heet Vintage Verses.
Hele fijne Pasen allemaal groetjes.

2 opmerkingen:

  1. Wow, wat een gave kaart! Deze stempel heb ik helaas nog niet.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf zo'n grote vlinder. Dan heb je niet veel nodig om een hele mooie en indrukwekkende kaart te maken. Ook mooi dat je maar 2 kleuren gebruikt hebt. (white en razzleberry).
    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen