zondag 16 juni 2013

Rood

Ik maak wel eens uitdeeldoosjes voor verjaardagen en deze keer zijn ze voor mijn kleine (of nee ik moet nu zeggen grote) neefje hij word 5 woensdag.
Ze zijn pas verhuisd en nu heeft hij een cars kamer gekregen en daar hoort natuurlijk een rode muur bij. Naar aanleiding van dat heb ik zijn uitdeel doosjes rood gemaakt met een beetje blauw en geel.
Het moesten er 31 worden en 3 voor de juffies vandaar dat het een paar dagen stil was op mijn blog.

Het model doosje heb ik naar het idee van de Fancy Favor Bigz XL deze is niet meer leverbaar maar ik heb hem een beetje aangepast en hier onder zal ik de tekening plaatsen.
Ik heb voor de doosjes grote vellen papier bij de hobbywinkel gekocht want ja het moesten er zo veel zijn dat reden ik niet mijn real red velletje van 12"x 12". Maar wil je er 1 of een paar maken hier zijn de materialen:

Scallop Edge Border (119882)
Scallop Circle 2-3/8" punch (118874)
Circle punch (119850)
Real Red (124290)
Daffodil Delight (124275)
Pacific Point (106576)
Whisper White (106550)
Bitty Banners Framelits (129267)
Itty Bitty Banners (126255) wood, (126257) clear

De doosjes voor de juffies zijn van de cricut net als de cijfers en letters.

Links doosje voor de chips en rechts voor de juffies.
De maten zijn in inches ik vond dat wat makkelijker met mijn scorebord

Dit is hij dan de doos met 34 doosjes er in komen de dozen van de bestellingen ook nog van pas.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je neefje! En wat heb je dat mooi gemaakt. Is even een karwei, maar het resultaat is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je het weer mooi gedaan en het is erg leuk ali

    BeantwoordenVerwijderen