donderdag 27 juni 2013

Beterschap

Normaal maak ik geen beterschapskaartjes niet echt nodig (gelukkig) maar ik heb deze gemaakt en met een andere tekst erop en je hebt een verjaardagskaart of verhuiskaart..... Ik had deze techniek gezien en het is vrij simpel te maken maar toch een leuk effect.

Voor de materialen heb ik Het papier International Bazaar gebruikt en de bloem stempel van de single stempels die je kan bestellen. Dat zijn 5 stempels die je los kan bestellen en elke maand is er een andere set.
Ik heb hier een tekst stempel gebruikt in het Nederlands (niet van  Stampin'Up!

Op de stengel van de bloem zit de pleister stempel van de sale-a-bration is niet meer leverbaar
(maar wel heel leuk)

Ik wens iedereen een fijne avond en een goede nacht en tot gauw maar weer.

4 opmerkingen: