zondag 21 april 2013

Almere

Gisteren was het dan zo ver we waren naar Almere. Ik was erg nieuwsgierig naar iedereen van team Utopia. We hadden allemaal een t shirt aan met het logo dus herkende je elkaar al snel en natuurlijk van de profielfoto's. Het was super gezellig en zeer leerzaam over het bedrijf. We kregen ook nog een make and take maar die moet ik nog maken je maakt zoveel indrukken dat ik me even niet kon concentreren op het project. En dan natuurlijk de swaps. Hoe leuk is dat iedereen had echt zijn best gedaan op zijn creatie en het zag er zo leuk uit al die vrouwen die aan het ruilen waren. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat wel het leukst vond. Ik plaats hier onder de foto's van de swaps die ik heb gehad en natuurlijk mijn eigen swaps en mijn label waar mijn naam op stond.

Voor mijn swaps heb ik deze producten gebruikt:

Polka Dot Parade (126902)
Daffodil Delight (121680)
Old Olive (106576)
Pumpkin Pie (108601)
Rich Razzleberry (119981)

Inkt:
Daffodil Delight (126944)
Old Olive (126653)
Pumpkin Pie (126945)
Rich Razzleberry (126950)

Brights Brads (119740)
1-3/4"(4.4cm) Circle (119850)
Stempel Confetti (116960) wood, (120465) clear
Sizzlits S Die Pinwheel (129411)
Gaatjes tang voor de lolly er door te doen.
Sticky Strip (104294)
Mini Glue Dots (103683)
Een platte lolly (supermarkt)

Het doosje om de lolly is 5cm bij 5cm.
Hier onder de tekening en de foto







dit was een soort prikbord waar iedereen zijn swap kon hangen voor Stampin' Up!

Het was een hele leuke dag en ik weet van me zelf dat ik altijd wil zien wat andere mensen gemaakt hebben dus hoop ik jullie zo een idee er van te geven en als mede knutselaar mee te genieten van alle mooie creaties.
groetjes en geniet van deze mooie dag.




4 opmerkingen:

  1. goh wat een leuke manier om een lollie te geven zeg. Die ga ik zeker onthouden. En al die swaps zien er wel erg mooi uit. Iedereen heeft zijn best gedaan zie ik. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuken manier om de lolys zo op te pimpen. die andere hebben ook hun best gedaan leuk hoor ali

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een heerlijke dag. Leuk om je te ontmoeten. Bedankt voor het prachtige kado. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was gezellig Nocole. Leuk om je eens in het echt te omtmoeten. Je had super leuke swaps gemaakt.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen