vrijdag 5 april 2013

Paper Doilies


Ik had een tijdje terug ook de Paper Doilies (129399) bestelt en ik heb er nu een kaartje meegemaakt.
Het kaartje is is 28 x 14 en gevouwen op 14. Ik heb voor het papier de kleuren Calypso Coral, Pool Party en Island Indigo gebruikt. Het design papier is Designer Series Paper Stacks (122384). Voor het andere papier heb ik A4 Card Stock genomen dat zijn 20 velletje van 5 kleuren en van elke kleur zitten er 4 in voor € 8,50 (124331). Ik vind dat persoonlijk erg handig zo heb je meerdere kleuren om leuke creaties te maken. En de stempels zijn natuurlijk met bijpassende inkt gestempeld en van de in colors hebben ze een pakketje met inkt en papier samen voor € 36,95 (124378) en dan heb 5 kleuren inkt en de   A4 Card Stock erbij. Ik heb de Bitty Butterfly (129406) gebruikt voor de vlindertjes en wat glitter van de Rhinestone Basic Jewels (119246) in de lente/zomer catalogus heb je ze ook groter de Large Rhinestone Basic Jewels (129324). De Doilie heb ik met wat Calypso Coral Baker's Twine (125573) vast gemaakt door een rij gaatjes te maken en het Twine erdoor te rijgen zo is het net of het gestikt is.
 
 
 
De lijst hier onder staan de nieuwe kleuren die er aan komen maar ook de kleuren die niet meer worden geleverd. 

Nou fijne avond maar weer groetjes

3 opmerkingen:

  1. schattige kaart. Vind de kleuren mooi bij elkaar passen.
    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren Nicole! Prachtig zo met die vlinders en dat bakers twine.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen