zondag 7 april 2013









Vandaag heb ik geen kaartje maar wat foto's. Zoals jullie weten werk ik in de zorg nou was er  gister in Den Haag een grote demonstratie waar ik ook naar toe ben geweest samen met 3 andere collega's.
Het was super gezellig maar erg vermoeiend ik moest vandaag helemaal bijkomen.
Als je goed naar de bovenste foto's kijkt zie je een hele rij mensen lopen (beelden zijn een beetje ver maar ja als je een mars loopt word er wel van je verwacht dat je doorloopt he). Nou er waren zo'n 6000 man op de been en ik hoop dat het geholpen heeft en dat onze baan behouden blijft. Het was een mooie ervaring.

Nu wil ik het nog even over de bestellingen hebben vanaf vandaag heb ik die veranderd.
Het is nu bij een bestelling van €100 gratis bezorgd en een catalogus bij €30. Voor meer
informatie kan je kijken bij bestellingen.

En ik was bij de Refress kleurenlijst vergeten te vertellen dat de Watercolor Wonder Crayons en de Watercolor Pencils eruit gaan. Dus als je ze nog wil aanschaffen moet je snel zijn.
Nou weer heel veel informatie maar morgen gaan we er weer een leuk kaartje van maken.
                                                               Fijne avond allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten